A saviezza per l'anziani hè una tendenza inevitabbile

Attualmente, a pupulazione di a Cina di più di 65 anni rapprisenta u 8,5% di a pupulazione tutale, è hè prevista à vicinu à l'11,7% in u 2020, righjunghjendu 170 milioni.U numaru di l'anziani chì vivenu soli sploderà ancu in i prossimi 10 anni.Cù a migliione di u standard di vita di e persone, a dumanda di serviziu di l'anziani hà cambiatu gradualmente.Ùn hè più limitatu à u serviziu domesticu generale è a cura di a vita.L'assistenza infermiera di alta qualità hè diventata a tendenza di u sviluppu.U cuncettu di "a saviezza per l'anziani" appare.

In generale, a dotazione intellettuale hè l'usu di a tecnulugia di l'Internet di e cose, attraversu ogni tipu di sensori, a vita di ogni ghjornu di i vechji in u statu di monitoraghju remoto, in modu di mantene a salvezza è a salute di a vita anziana.U so core hè di utilizà a gestione avanzata è a tecnulugia di l'infurmazione, cum'è a rete di sensori, a cumunicazione mobile, l'informatica in nuvola, u serviziu WEB, l'elaborazione di dati intelligenti è altri mezi IT, per chì l'anziani, u guvernu, a cumunità, istituzioni mediche, persunale medico è altri strettamente ligati.

Attualmente, l'assistenza in casa per l'anziani hè diventata u principale modu di pensione in i paesi sviluppati cum'è l'Europa, l'America è u Giappone ("modu 9073″, vale à dì, l'assistenza in casa, a pensione comunitaria è u numeru di pensione istituzionale rapprisentanu u 90%, 7). %, 3% rispettivamente. I vechji in tutti i paesi di u mondu (cumpresa a Cina) campanu in una piccula proporzione in e case di anziane. Per quessa, urganizà i servizii suciali di a casa è a cura di a cumunità per l'anziani per fà campà l'anziani. sana, cunfortu è convenientemente hè a chjave per risolve u prublema di furnisce l'anziani.


Tempu di post: 16-aug-2020