Chì ci hè a nutizia internaziunale oghje:

Chì ci hè a nutizia internaziunale oghje:

Tassi di scambiu in tempu reale "Prezzu di compra di valuta di a Banca di Cina": 1 USD = 6,7388 RMB //1 EUR = 6,8707 RMB
① SAFE: U tassu di scambiu RMB resterà basicamente stabile à un livellu raghjone è equilibratu in a seconda mità di l'annu.
② U Bancu Export-Import di Cina: In a prima mità di questu annu, i prestiti accumulati per l'industrii di u cummerciu esteru superanu 900 miliardi di yuan.
③ U primu Premiu Globale di l'Organizazione Mondiale di a Pruprietà Intellettuale hè statu annunziatu, è u numeru di cumpagnie premiate in Cina hè in cima à a lista.
④ I prezzi di spedizione di e rotte populari europee è americane cuntinueghjanu à calà, è e cumpagnie di cummerciu esteru aspettanu un ligeru aumentu di ordini in a seconda mità di l'annu.
⑤ U presidente di u Bancu Centrale Europeu Lagarde: U Bancu Centrale Europeu hà da cuntinuà à elevà i tassi d'interessu finu à chì a taxa d'inflazione hè riportata à 2%.
⑥ A greva à u Portu di Oakland in i Stati Uniti hà escalatu è pò durà parechji mesi.
⑦ U voluminu di u cummerciu di l'impurtazione è l'esportazione di u Brasile hè previstu di ghjunghje à un novu altu questu annu.
⑧ Media di i Stati Uniti: L'alte temperature si sò accadute in parechje parte di i Stati Uniti in lugliu, causendu almenu 19 morti.
⑨ A pulitica di prevenzione di l'epidemie di a Corea di u Sud hè stata ristretta di novu, è a prova di l'acidu nucleicu hè necessaria u primu ghjornu di entrata da u 25.
⑩ L'OMS hà dichjaratu: U focu di Monkeypox hè listatu cum'è "emergenza di salute publica di preoccupazione internaziunale".


Tempu di post: Jul-25-2022