Chì tippu di funzioni anu i letti di infermiera in casa?

(1) A funzione principale hè perfetta
1. Funzione di elevazione di lettu
① L'elevazione generale di u lettu (l'altezza hè 0 ~ 20cm, principalmente utilizata per facilità l'infermiera è u trattamentu di i pazienti da u staffu medico di diverse altezze; sustene l'inserimentu di a basa di qualchi equipamentu medicale portatile in u lettu; hè convenientu). per u persunale di infermiera per piglià è mette u bucket di terra; Hè cunvenutu per u persunale di serviziu post-vendita per mantene è mantene u pruduttu)
② U corpu di u lettu si alza è scende in avanti è in daretu (l'angolo hè 0 ~ 11 °, chì hè principalmente utilizatu per riduce a pressione intracraniale è prevene l'edema cerebrale)
③ U corpu di u lettu si alza è cade in avanti (l'angolo hè 0 ~ 11 °, chì hè principalmente benefica per u drenaje di e secrezioni pulmonari di u paci è facilita l'sputum à tosse, comunmente utilizatu in i malati cù varice)

A08-1-01
2. Sit up è stendu funziunamentu
L'angolo crescente di u spinu (0 ~ 80 ° ± 3 °) è l'angolo sagging di e gammi (0 ~ 50 ° ± 3 °) ponu principarmenti impediscenu a compressione di i vini sanguini da u pesu di u corpu (in linea cù u fisiologicu). curva di u corpu umanu, i musculi è l'osse sò rilassati, chì hè u più còmode per u corpu umanu).posizione seduta)
3. Funzione di rotazione di manca è destra (0 ~ 60 ° ± 3 °, trè versioni di rotazione di crawler sò supportati rispettivamente in u spinu, a cintura è i gammi di u corpu umanu, chì ùn ponu micca solu permette à u paziente di vultà cunfortu da a manca. à dritta, impediscenu a furmazione di piaghe, ma ancu facilitate u trattamentu di u paziente per una gamma completa di cura è scrubs)
(2) Funzioni ausiliari cumpletu
1. Shampoo dispusitivu
Hè custituitu da un bacinu di shampoo, una vasca termale, una bagnera di terra, una pompa d'acqua, una pipa è una testa spray.Cù stu dispusitivu, u persunale di infermiera pò lavà i capelli di parechji pazienti solu.
2. Dispositivu per lavà i pedi
Hè cumpostu di un bucket per lavà i pedi cù un angolo d'inclinazione speciale è un otturatore impermeable.U paci pò lavà i so pedi ogni ghjornu mentre pusatu nantu à u lettu.
3. aparechju surviglianza pisu
Prima, u voluminu di l'excrezione di u paci pò esse cunnisciutu accuratamente ogni volta;siconda, u cambiamentu di pesu di u paziente pò esse monitoratu accuratamente in ogni mumentu, furnisce cusì i parametri diagnostichi necessarii per u staffu medico.
4. Release dispusitivu surviglianza
A defecazione di u paci pò esse monitoratu accuratamente in ogni mumentu, è i sistemi operativi pertinenti di u lettu è a toilette ponu esse attivati ​​​​à u mumentu di l'usu, è e prucedure cum'è u timing, seduta (angolo d'autoconfigurazione), alarme è automaticu. u flussu pò esse cumpletu automaticamente., Un bonu aiutu per i malati critichi è quelli cun incontinenza.
5. Sistema Anti-decubitus
U materasso d'aria hè un materastu d'aria intermittente alternante cumpostu da airbags di striscia disposti à intervalli differenti, chì ponu fà chì a parte sporgente di u spinu di u paziente si staccarà intermittentemente da l'estrusione di u bordu di u lettu, aumentendu a permeabilità di l'aria è a circulazione di sangue di a pelle in a pelle. parte di pressione, impediscendu cusì u A furmazione di bedsores.
6. Riscaldatore
Divisu in dui ingranaggi, hè cunvenutu per asciucà l'utilizatori cù l'aria calda quandu sguassate u so corpu, lavà i so capelli, lavate i so pedi, etc. Pò esse ancu usatu per l'asciugatura di lenzuola è quilts causati da diverse ragioni dopu chì sò imbulighjate.

B04-2-02
7. Riabilitazione
① U pedale si move avanti è avanti, chì pò tirà moderatamente i membri inferiori di u paziente;
② U dispusitivu di riscaldamentu nantu à u pede pò prevene u pede di u paci da a congelazione in l'invernu è aumentà a circulazione di sangue di u pede;
③ U dispusitivu di vibrazione nantu à u pede pò dragà i meridiani lucali di u paziente, prumove a circulazione di sangue è caccià stasi di sangue;
④ Passà nantu à i pedali pò rinfurzà a forza di a gamba di u paziente è impedisce l'atrofia musculare di a gamba;
⑤ L'elevazione è l'abbassamentu frontale di u corpu di u lettu è u dispusitivu di elevazione è abbassamento frontale pò rinfurzà efficacemente a circulazione di sangue di u paziente;
⑥ U dispusitivu di tensione nantu à a riva di u lettu, tirando ripetutamente u manicu pò esercite è rinfurzà a forza di u polsu è u bracciu di u paziente;
⑦ Mettite u lettu in un statu di seduta, è u paci pò aumentà continuamente a forza di e gammi inclinando e so gambe in sopra;
⑧ Quandu u lettu hè vultatu, u staffu medico pò massaggiate tuttu u corpu o parte di u paci solu;
⑨ U dispusitivu speciale installatu à u spinu di u lettu pò tirà moderatamente u collu è a cintura di u paziente;
⑩ U quadru speciale nantu à a cima di u lettu, sottu à l'azzione di u mutore, pò fà chì i membri di u paci facianu esercizii funzionali passivi attraversu u muvimentu meccanicu.
8. Differenti dispusitivi suspension
① Cilindri d'ossigenu (sacchetti) necessarii da i pazienti ponu esse posti;
② A cunnessione esterna di vari equipaghji di diagnostichi, trattamentu è infermiera pò esse distribuitu è ​​fissatu raghjone;
③ Pò regulà u almacenamentu di l'excrementi di u paziente.
9. Dispositivu di muvimentu di lettu
Ruote mute universali ponu fà chì u lettu si move liberamente in casa è fora.
10. Sistema di trasmissione di l'infurmazioni
Puderà detectà, visualizà è almacenà accuratamente a pressione sanguigna di u paziente, u pulsu, u pesu, a temperatura di u corpu è altre informazioni regularmente è irregularmente.In a forma di messagi di testu, a situazione serà infurmata à u telefuninu di famiglia predefinitu è ​​à l'uspidale comunitariu induve hè diagnosticata è trattata.
11. Sistema di trasmissione Video
U sistema implementa u monitoraghju di càmera di 24 ore è a trasmissione di l'imaghjini à u portu per i pazienti.Unu hè di facilità a guida remota di u persunale medico;l'altru hè di facilità l'accessu remotu di i parenti di u paci à i dati di l'imaghjini guardati in u situ, è di coordinà l'escorte in situ per migliurà inseme a qualità di cura.

B04-01


Tempu di posta: 07-07-2022