Qualessu tipu di letti sò più utilizati in sala di l'ospitale generale?

Qualessu tipu di letti sò più utilizati in sala di l'ospitale generale?

Aghju personalmente sperimentatu un amicu hospitalizatu una volta.A causa di l'epidemie, l'uspidale permette solu à i pazienti di avè un membru di a famiglia o un amicu chì accumpagna, è ùn hè micca permessu di lascià l'uspidale.Ùn ci hè micca letti vacanti in l'uspidale lucale per i membri di a famiglia di u paziente.A causa di a fretta, ùn aghju micca purtatu arnesi cum'è i letti plegabili per riposu.Allora aghju avutu à stringhje in un lettu di l'uspidale cù u mo amicu paziente.

I dui di noi sò di grandezza media, ma dorme in u stessu lettu di l'uspidale inevitabbilmente serà un pocu affollatu, è aghju ancu paura di dorme.Fortunatamente, ci sò dui grandi guardrails in ABS da i dui lati di u lettu di l'uspidale.Per chì noi dui ùn cascassi micca da u lettu.Sò stati uni pochi ghjorni duru.Duranti stu periodu, aghju pigliatu bè cura di i mo amichi.Quandu si manghja, aghju risuscitatu u spinu di u so lettu à circa 75 °, chì hè cunvenutu per manghjà.I gammi di stu lettu d'uspidale ponu ancu esse posizionati à 45 °.Ma postu chì u mo amicu hà una ferita di manu è micca una ferita di gamba, ùn avemu micca usatu sta funzione.Se un paziente cù una ferita di a gamba vene à l'uspidale, a funzione di elevazione di a gamba di u lettu di l'uspidale hè abbastanza pratica.

Dopu à sti pochi ghjorni, mi sentu chì ulettu d'ospedale à duie funzionicù ABS damping lifting large guardrail hè assai praticu, almenu mi prutegge è i mo amichi da cascà da u lettu.

A09-2-04

A08-1-01

A nutizia d'oghje:
1. A dumanda di prudutti di casa intelligente in Russia hà crisciutu significativamente in sei mesi.
2. U Ministeru di u Cummerciu di Myanmar notifica à l'impurtatori per limità l'acquistu di dollari americani à u tassu di scambiu di riferimentu specificatu.
3. Malaysia applicà l'impositu di vendita nantu à i prudutti di e-commerce impurtati à prezzu bassu.
4. L'industria di fabricazione di l'ASEAN hà sviluppatu per u 10u mesi consecutivu, è u PMI di lugliu di Singapore hà culpitu u più altu in a storia regiunale.
5. U presidente di l'Algeria hà dettu: pò unisce à i paesi BRICS.
6. U tassu d'inflazione di lugliu di l'Indonesia hà culpitu un altu di sette anni, è u tassu d'inflazione di lugliu di u Corea di u Sud hà culpitu un altu di 24 anni.
7. Portu di Long Beach: i carichi di detenzione di u containeru suspesi finu à u 26 d'aostu.


Tempu di Postu: Aug-03-2022