Chì sò e caratteristiche di u lettu multifunzionale medicale

L'emergenza di letti medichi multifunzionali risolve in modu efficace u prublema di i pazienti in lettu in casa, è risolve diversi prublemi cum'è a pulizia persunale è a furmazione di l'attività di i pazienti.In ogni casu, per fà un bonu usu di u lettu multifunzionale medico, hè ancu bisognu di avè una cunniscenza cumpleta di questu.Per piacè seguite l'editore per amparà.

1. U lettu multifunzionale medicale pò aiutà à u paci à alzà.Per mezu di a cooperazione di a barriera d'acciaio inossidabile in nylon bifacciale è a tavola di pranzu mobile, u paziente pò alzà trà 0 è 75 gradi, in modu chì u paziente pò mantene una pusizione seduta, è pò compie a lettura è a lettura sola.Bisogni basi cum'è scrittura è acqua potabile.

2. U lettu medicale multifunzionale pò piegà i gammi sicondu i bisogni di u paci, chì ponu risolve a difficultà di lavà è immerge i pedi di u paci.Cù a cuuperazione di a funzione stand-up, una postura normale di seduta pò esse ottenuta, facendu chì u paziente si senti rilassatu è còmode.

3. Pò imitate u prucessu è a postura di una persona sana chì si gira.Quandu u paci si gira, u lettu multifunzionale medicale pò fà chì u paci turnu à u latu bionic left or right per via di u muvimentu di a superficia di u lettu in diverse direzzione.A cunversione constante è l'aghjustamentu di u centru di gravità pò migliurà a circulazione di sangue è a pusizioni di stress di i musculi di u spinu è di i glutei di i malati à longu andà in lettu, in modu chì i musculi è l'osse di u spinu è i glutei di i pazienti ponu esse riposati cumplettamente, chì ponu impedisce in modu efficace l'occurrence di piaghe.

1

4. U lettu multifunzionale medicale hè ancu equipatu cù un dispositivu toilette, chì pò aduprà a funzione toilette cum'è una persona sana dopu chì u paci si alza, chì riduce e diverse difficultà è inconvenienti di u paci durante l'urinazione è a defecazione, è riduce ancu u travagliu. di u persunale infermiera.forza.

L'aumentu di i pazienti anziani hà aumentatu u pesu nantu à i caregivers.L'emergenza di letti multifunzionali umanizzati hà riduciutu in modu efficace a carica di l'infermiera di e famiglie ordinarie.À u listessu tempu, u mercatu di i letti multifunzionali medichi hà cuntinuatu à espansione, è l'industria hà un grande potenziale per u sviluppu è e prospettive promettenti.

bai


Tempu di post: 17-Jan-2022