U prezzu di l'acciaio pò stabilisce un record altu mentre a dumanda cresce

Siccomu a produzzione riprende dopu à e vacanze di u Festival di Primavera, e fabbriche cinesi sò affruntate à l'aumentu di i prezzi di l'acciaio, cù certi elementi chjave cum'è l'armatura chì saltanu 6,62 per centu da l'ultimu ghjornu di cummerciale prima di u Festival di Primavera à u quartu ghjornu di travagliu dopu a festa, secondu una industria. gruppu di ricerca.

I sperti anu dettu chì a ripresa di u travagliu cuntinuu di a Cina puderia guidà i prezzi di l'acciaio sopra i massimi record quist'annu, u principiu di u 14th Pianu Quinquennale di u paese (2021-25).

U futuru di u minerale di ferru domesticu hà cullatu u luni à un altu di a vita di u cuntrattu di 1,180 yuan ($ 182) per tonnellata, cù i prezzi di cok, ferraglia è altre materie prime ancu in crescita, secondu u Beijing Lange Steel Information Research Center.Ancu se u minerale di ferru hè cascatu u 2,94 per centu marti à 1,107 yuan, si ferma à un livellu sopra à a media.

Cina hè un grande cumpratore di materie prime in massa, è a so ripresa economica post-pandemica hè stata più prominente chè in altri paesi.Chistu porta à u ritornu di ordini di cummerciu esteru in Cina è cusì cresce a dumanda di l'acciaio, anu dettu l'esperti, è a tendenza puderia cuntinuà.

U minerale di ferru hè cummerciale à 150-160 $ ​​à tonna in media, è hè prubabile di aumentà sopra à $ 193 questu annu, forse ancu à $ 200, se a dumanda ferma forte, Ge Xin, un analista anzianu cù Beijing Lange Steel Information Research Center, hà dettu à u Global. Tempi u marti.

I sperti anu dettu chì l'iniziu di u 14th Pianu Quinquennale hà da rinfurzà ancu l'ecunumia generale, cusì a dumanda di l'azzaru cresce ancu.

I spedizioni d'acciaio post-vacanze cuminciaru prima di questu annu chè in l'annu precedente, secondu e fonti di l'industria, è u voluminu è i prezzi sò stati più alti.

A causa di l'aumentu rapidu di i prezzi di l'acciaio, certi cummircianti di l'acciaio sò riluttanti à vende o ancu limità a vendita in u stadiu attuale, cù l'aspittà chì i prezzi ponu ancu più altu più tardi questu annu, secondu u gruppu di ricerca di l'industria.

Tuttavia, certi crede ancu chì l'attività di u mercatu di a Cina hà solu un rolu limitatu in l'incrementu di i prezzi di l'acciaio, postu chì a nazione hà un putere di negoziazione debbule nantu à a scena internaziunale.

"U minerale di ferru hè un oligopoliu di quattru minatori principali - Vale, Rio Tinto, BHP Billiton è Fortescue Metals Group - chì cuntenenu u 80 per centu di u mercatu globale.L'annu passatu, a dependenza di a Cina da u minerale di ferru straneru hà righjuntu più di 80 per centu, chì hà lasciatu a Cina in una pusizioni debule in quantu à u putere di negoziazione ", disse Ge.


Tempu di post: 18-mar-2021