I letti di infermiera sò dispunibuli per l'usu di a casa è l'uspidale, cumu sceglie un lettu di infermiera in casa

L'anziani in generale sò propensi à cadute quandu sò vechji, chì porta à fratture pelvica.L'anziani sò stati in l'uspidale per mezu di mesi è sò quasi guariti.Hanu bisognu di andà in casa per l'autocultivazione.A ricuperazione di l'anziani hè relativamente lenta.Hè necessariu cumprà un lettu di infermiera per u travagliu di infermiera, chì pò riduce a carica di travagliu di l'infermiera è rende l'anziani più còmode.
Tuttavia, assai persone ùn capiscenu micca a diffarenza trà stu lettu di cura medica in casa è un lettu medico.Oghje, vi purteraghju à vede a diffarenza diretta trà i dui.

Prima di tuttu, parlemu di u lettu medicale utilizatu in l'uspidale, eccettu per alcune funzioni specificate, cum'è u doppiu shaker, triple shaker, o multifunctional medical bed.I letti di l'ospedale anu ancu avè e seguenti funzioni basiche.

7

Prima, a testa è u pede deve esse disassemblatu rapidamente.Questu hè per a cunvenzione di i medichi è l'infermiera per sguassà rapidamente a testata è u pede per salvà i pazienti in una emergenza.Siconda, u guardrail, u lettu medicale abbisogna chì u guardrail deve esse forte, è deve esse in gradu di esse tiratu su o falà assai faciuli.

Terzu, casters, in particulare i letti utilizati da certi malati seriu, soprattuttu enfatizà a flessibilità di casters, perchè parechji malati critichi ùn ponu micca spustà i so corpi in una emergenza, è tuttu u lettu deve esse imbuttatu à a sala d'urgenza è in altri lochi..À questu tempu, se ci hè un prublema cù u caster, serà fatale.Quì sopra sò e caratteristiche di i letti medichi medichi.

U lettu medicale di casa ùn hà micca tante esigenze rigide cum'è u lettu medico, ma hà assai più bisogni umanizati.Per esempiu, parechji letti di l'ospedale in casa sò usati per quelli pazienti chì sò in lettu tuttu l'annu.

Per e persone chì sò in lettu tuttu l'annu, u più impurtante hè di trattà cù l'igiene, in particulare u prublema di urinazione è di defecazione, chì ùn solu ùn face chì a persona chì a cura di ella si senti fastidiosa, ma ancu prublemi à a persona chì hè cura. di.Dunque, u lettu di l'ospedale di casa hà un disignu assai amichevule chì hà un foru di toilette per u paziente per aduprà.

In più di questu, ci sò ancu assistendu i pazienti cù a vultà, lavà i so capelli, è altri bisogni più umani.

白底图


Tempu di Postu: Mar-04-2022