Cumu furnisce una bona cura di i pazienti?

Cumu furnisce una bona cura di i pazienti?

Prima, a cura di u corpu di u paci hè bisognu di assicurà u cunfortu di u paziente.Avemu bisognu di rilassate regularmente i musculi di u paci, cambià u puntu di forza di u paci, è impediscenu à u paci di sviluppà piaghe.A funzione di elevazione di a spalle è di a gamba di u lettu di l'uspidale pò esse aduprata per a rilassazione musculare di a spalle è e gambe di u paziente.Quandu un duttore tratta un paziente, a funzione di inclinazione frontale è posteriore di u lettu di l'uspidale serà aduprata, è di sicuru a funzione di elevazione di u lettu di l'uspidale serà aduprata per facilità u trattamentu di u paci.Questu furnisce e cundizioni pusizioni per u trattamentu di u paci.

Ci sò certi pazienti spiciali chì anu bisognu di detectà a salute fisica attraversu cambiamenti di pesu.Per quessa, un lettu di l'uspidale cù una funzione di pisata ghjucà un grande rolu in a cura di i pazienti.

Comu tutti sapemu, un lettu d'uspitalu cumplettamente funziunale hè necessariu per una bona cura di i pazienti da i medichi è l'infermiera.

Questu hè unu di i nostri letti d'ospedale di pesa elettrica à cinque funzioni.Il dispose d'un dossier, d'un repose-jambes et d'une hauteur réglable, inclinable à l'avant et à l'arrière.Hà una funzione speciale di pisà.Pò misurà u pesu di u paziente per verificà a salute di u paci.

A01-1-01

Di sicuru, i nostri headboards è rails sò persunalizabili, è pudete sceglie e so caratteristiche per adattà à i vostri bisogni di compra.

Sè avete bisognu di compra, sentite liberu di cuntattateci!

 

 

A notizia d'oghje:
1. CMA CGM annuncia una riduzione ulteriore di u trasportu marittimu, chì serà implementatu u 1 d'Aostu.
2. Dockworkers in Felixstowe, u più grande portu di containeru di u Regnu Unitu, decisu di fà greva in Aostu.
3. Ungheria ristretta i tappi di prezzu di carburante è libera riserve strategiche di carburante.
4. Una nova volta di colpi d'alta temperatura, è u focu cuntinueghja à sparghje in parechji paesi europei.
5. Dipartimentu di u Cummerciu di i Stati Uniti: Limiterà a scala di i sussidi di u guvernu à e cumpagnie di chip.
6. In u sicondu trimestre, l'ecunumia di l'Alimagna hà sperimentatu u crescita di u quartu à u quartu di u cero, è hè previstu chì una "recessione hè inevitabbile" in a seconda mità di l'annu.
7. Dopu à San Francisco, California, u Statu di New York hà dichjaratu un statu d'urgenza per a diffusione di u monkeypox.


Tempu di Postu: Aug-01-2022