Cumu prevene ferite da lettu nantu à un paziente in lettu?

1. Evite a compressione à longu andà di tissuti lucali.Cambià a pusizioni sdraiata spessu, in generale vultate una volta ogni 2 ore, è vultate una volta in 30 minuti, se ne necessariu, è stabilisce una carta di rotazione di u lettu.Quandu in diverse pusizioni stendu, aduprate cuscini morbidi, cuscini d'aria, è guarnizioni 1/2-2/3 piene, micca inflatable S'ellu hè troppu pienu, pudete ancu aduprà un lettu rollover, un lettu d'aria, un lettu d'acqua, etc.
2. Friction and shear.In a pusizione supina, u capu di u lettu deve esse elevatu, in generale micca più altu di 30 gradi.Quandu aiuta à vultà, cambiendu a robba è cambiendu lenzuola, u corpu di u paziente deve esse elevatu per evità di trascinamentu è altre azzioni.Quandu s'utilice u lettu, u paci deve esse assistitu per elevà i glutei.Ùn spinghjate o tirate duramente.In casu di necessariu, aduprate una carta molle o un pad di tela nantu à a riva di u lettu per impediscenu di graffià a pelle.
3. Prutegge a pelle di u paci.Pulite a pelle cù l'acqua calda ogni ghjornu cumu necessariu, è aduprate u talcu in e parti chì sò propensi à suduri.Quelli chì anu incontinenza devenu scrub è rimpiazzà in u tempu.U paci ùn deve esse permessu di stenderà direttamente nantu à a foglia di gomma o tela, è u lettu deve esse guardatu limpiu, seccu, pianu è liberu di detriti.
4. Massage back.Promuove a circulazione di sangue à a pelle è impedisce cumplicazioni cum'è ulcere di pressione.
5. Improve a nutrizione di i pazienti.Una bona dieta hè una cundizione impurtante per migliurà l'estatus nutrizionale di i pazienti è prumove a guariscenza di ferite.
6. Incuragisce l'attività di i pazienti.Incuraghjenu i pazienti à esse attivi senza affettà u trattamentu di a malatia per prevene diverse cumplicazioni causate da u restu longu di u lettu.

Tramindui i nostri letti d'infermiera rollover è i materassi d'aria anti-decubitus ponu esse aduprati com'è arnesi per prevene i piaghe.Per piacè cuntattateci se ne avete bisognu!

04 主图2 主图3 800 4 800 4 Q5 Q3


Tempu di post: 24-ghjugnu-2022