Cumu aiutà i clienti à sceglie una sedia à rotelle da un puntu di vista prufessiunale

E sedie à rotelle ponu esse divisu in quattru categurie in termini di struttura è funzione: prima, cuscini di sedia morbidi;siconda, cuscini duru sediu;terzu, sedie à rotelle high-back;quartu, wheelchairs cù qualchi funzione spiciali, comu: toilette, pò ièssiri usatu comu na culla è cetara.Ci hè parechje funzioni in u disignu di sedie à rotelle, ma queste funzioni ùn ponu micca esse riflesse in a listessa sedia di rota à u stessu tempu, è l'utilizatori anu da sceglie è cumprà secondu i so bisogni.
In generale solu cum'è un mezzu di trasportu, deve esse sceltu una sedia a rotula plegable è ligera.Pò esse messu in u troncu di a vittura, pò esse facilmente purtatu sopra, è occupa menu spaziu quandu ùn hè micca in usu.
Per l'utilizatori spiciali chì anu solu una manu o ponu solu guidà a sedia à rotelle cù una sola manu, sceglite una sedia à rota chì pò guidà duie roti simultaneamente cù una sola manu.Altrimenti, se cumprate una sedia di rota ordinaria senza un staffu d'infermiera, pudete girari solu in u locu.
A sedia a rotula hè un strumentu impurtante per a riabilitazione di i pazienti, un mezzu di trasportu per e persone cù disabilità di l'estremità più bassa, è un mezzu di trasportu per tutta a vita per i pazienti cù ferite di a spina.A più impurtante, li permette di esercitassi è participà à l'attività suciale cù l'aiutu di sedie à rotelle.E sedie a rotelle sò divise in sedie a rotelle ordinarie, sedie a rotelle elettriche è sedie a rotelle in forma speciale.E sedie a rotelle in forma speciale sò comunemente usate sedie a rotelle in piedi, sedie a rotelle sdraiate, sedie a rotelle unilaterali e sedie a rotelle competitive.
Cum'è una persona o un membru di a famiglia chì usa una sedia di rota per a prima volta, cumu si deve sceglie?

轮椅2

1. Sbarcu di rota.Quandu l'utilizatore conduce à marchjà in modu autonomu, sia pressu una piccula petra o passendu una piccula cresta, l'altri roti ùn saranu micca suspesi in l'aria, risultatu in una perdita di cuntrollu di direzzione o una volta brusca.
2. Stabilità di spressione.Quandu l'utilizatore conduce in modu autonomu per cullà nantu à a rampa o guidà lateralmente attraversu a rampa, ùn pò micca ribaltà nantu à a so spalle, fibbia a testa, o chjappà lateralmente.
3. Prestazione di l'onda permanente.Quandu u paramedicu spinge u paci à a rampa, frena i freni, è si abbanduneghja, a sedia di rotelle ùn pò micca sbulicà da a rampa o chjappà.
4. Glide offset.A deviazione significa chì a cunfigurazione hè sbilanciata, è u valore di deviazione da a linea zero in a pista di prova di 2,5 gradi deve esse menu di 35 cm.
5. Radius minimu di gyration.Fate una rotazione bidirezionale di 360 gradi nantu à a superficia di prova horizontale, micca più di 0,85 metri.
6. Larghezza minima di commutazione.A larghezza minima di u corridore chì pò turnà a sedia à rotelle 180 gradi in un muvimentu inversu ùn deve esse più di 1,5 metri.
7. L'larghezza, a longu, l'altitudine di u sediu, l'altura di u backrest, è l'altura di u bracciu deve esse sceltu per i so prudutti.
8. Altre parti ausiliarii, cum'è i dispusitivi anti-vibrazioni, installà braccioli è tavule in sedia à rotelle, etc.

30A3


Tempu di Postu: Mar-11-2022