Cumu sceglite a sedia a rotula adatta per voi?

Per i paraplegici, amputati, fratturati è altri pazienti trà e vittime di u terrimotu, usedia a rotulahè un strumentu impurtante per aiutà à migliurà a vostra capacità di cura di sè stessu, andà à u travagliu, è vultà à a sucetà in un periudu longu è cortu di tempu.Dui ghjorni fà, aghju passatu per un magazinu di materiale di riabilitazione.Sò intrutu è dumandò.Ci hè più di 40 diverse dimensioni è mudelli di sedie à rotelle in vendita in a tenda.Cumu sceglite una sedia a rotula adatta per sè stessu?

E sedie a rotelle includenu sedie a rotelle ordinarie, sedie a rotelle unilaterali, sedie a rotelle in piedi, sedie a rotelle elettriche, sedie a rotelle reclinate, sedie a rotelle per a competizione, e sedie a rotelle speciali per l'amputazione (a rota grande hè posizionata daretu per mantene l'equilibriu) è cusì.E sedie a rotelle ordinarie sò ancu divise in sedie à rotelle di pneumatici solidi cù roti frontali grandi è roti posteriori chjuchi per l'usu interni, è sedie à rotelle pneumatiche per l'usu esternu.

A selezzione di una sedia à rotelle deve piglià in contu a natura è u gradu di disabilità, età, status funziunale generale, è locu di usu di i feriti.Se a persona ferita ùn pò micca uperà a sedia di rota da ellu stessu, una sedia di rota simplice pò esse usata, chì pò esse imbuttata da l'altri.I feriti cù membri superiori basicamente nurmali, cum'è l'amputee inferjuri feriti, i feriti paraplegici bassu, etc., ponu sceglie una sedia pneumatica pneumatica cù una rota di manu in una sedia di rota ordinaria.I membri superiori sò forti, ma i dite sò paralizzati, è a sedia di rota cù u gripper nantu à u volante pò esse sceltu.

Cum'è a compra di vestiti, una sedia di rota deve ancu esse a taglia ghjusta.A taglia ghjusta pò fà tutte e parte stressed uniformly, chì ùn hè micca solu cunfortu, ma ancu impedisce cunsiquenzi avversi.Pudete sceglie secondu i seguenti suggerimenti:

Cum'è a compra di vestiti, una sedia di rota deve ancu esse a taglia ghjusta.A taglia ghjusta pò fà tutte e parte stressed uniformly, chì ùn hè micca solu cunfortu, ma ancu impedisce cunsiquenzi avversi.Pudete sceglie secondu i seguenti suggerimenti:

1. Larghezza di u sediu: a larghezza di l'anca, più 2,5-5 cm da ogni latu.

2. Lunghezza di u sediu: Dopu à pusà daretu, ci hè sempre una distanza di 5-7,5 cm da u spinu di l'articulazione di u ghjinochju à a punta di fronte di u sediu.

3. L'altezza di u backrest: u bordu superiore di u backrest hè di circa 10 cm flush with the armpit.

4. L'altezza di u pede: u pede hè 5 cm da a terra.S'ellu hè un tavulinu di pede chì pò esse aghjustatu in sopra è in giù, pò esse aghjustatu in modu chì, dopu chì a vittima hè pusata, i 4 cm di l'estremità di a coscia hè ligeramente alzata senza toccu l'altezza di u cuscinu di u sediu.

5. Altezza di u bracciu: l'articulazione di u coddu hè flexed 90 gradi, l'altezza di u bracciu hè a distanza da u sediu à u coddu, più 2,5 cm.

Per i zitelli immaturi, hè particularmente impurtante di sceglie una sedia di rota adattata.Una sedia di rota inappropriata affetterà u sviluppu normale di a postura di u corpu di u zitellu in u futuru.

(1) U pianu di u pede hè troppu altu, è a pressione hè cuncentrata nantu à i glutei.

(2) U pede hè troppu bassu, è u pede ùn pò micca esse piazzatu nantu à u pede, facendu chì u pede falà.

(3) U sediu hè troppu pocu, a prissioni nantu à i glutei hè troppu altu, è u pede ùn hè micca in a pusizione propria.

(4) U sediu hè troppu prufonda, chì pò causà un hunchback.

(5) U bracciu hè troppu altu, pruvucannu l'alcune di spalle è restringenu u muvimentu di e spalle.

(6) U bracciu hè troppu bassu, pruvucannu scoliosis.

(7) Sedi chì sò troppu largu pò ancu causà scoliosis.

(8) U sediu hè troppu strettu, chì afecta a respirazione.Ùn hè micca faciule di cambià a pusizione di u corpu in a sedia di rota, ùn hè micca faciule per pusà, è ùn hè micca faciule d'altà.Ùn porta micca vestiti grossi in l'invernu.

Se u backrest hè troppu bassu, l'omoplati sò sopra à u backrest, u corpu s'appoghja in daretu, è hè faciule per cascà in daretu.Se u backrest hè troppu altu, restringe u muvimentu di a parte superiore di u corpu è furzà a testa à appughjà avanti, risultatu in una mala postura.

Cum'è a compra di vestiti, cum'è u zitellu aumenta in altezza è pesu, dopu à un periudu di tempu, a sedia di rota di un mudellu adattatu deve esse cambiatu.

Dopu avè una sedia à rotelle, dopu l'eserciziu, u rinfurzà a forza fisica, è a cumpetenza tecnica, pudete espansione u vostru scopu di vita, cuntinuà à studià, travaglià, è andà in a sucità.

1 2 3


Tempu di Postu: Aug-08-2022