Cumu si usa u lettu di l'infermiera?Chì tipi ci sò?Chì caratteristiche?

In generale, i letti di infermiera cumuni nantu à u mercatu sò spartuti in dui tipi: medichi è domestici.

I letti per l'infermiera medica sò usati da l'istituzioni medichi, è i letti per l'infermiera in casa sò usati da e famiglie.

Oghje, a tecnulugia avanza cù ogni ghjornu chì passa, è i letti di infermiera sò ancu più è più funziunali è più convenienti.Ùn ci sò micca solu letti di infermiera manuali, ma ancu letti infermieri elettrici.

U lettu di infermiera manuale ùn deve esse descrittu, è hà bisognu di a cooperazione di l'escorta, mentre chì u lettu di infermiera elettrica pò esse operatu da u paci stessu.

白底图

Nta l'ultimi anni, cù u sviluppu di a scienza è a tecnulugia, i letti di infermiera elettrica cù u funziunamentu di a voce è u funziunamentu di u touch screen sò apparsu nantu à u mercatu, chì ùn solu facilita a cura di ogni ghjornu di i pazienti, ma ancu arricchisce assai l'intrattenimentu spirituale di i pazienti, chì pò esse qualificata cum'è piena di creatività..

Allora, chì sò e funzioni specifiche di u lettu di infermiera elettrica?
Prima, a funzione rollover.

I Pacienti chì sò stati in u lettu per un bellu pezzu bisognu di vultà spessu, è a rotazione manuale richiede l'aiutu di una o duie persone.Tuttavia, u lettu elettricu di infermiera pò permette à u paziente di vultà in ogni angulu da 0 à 60 gradi, chì hè più cunvene per l'infermiera.

Siconda, a funzione back.

U paci hè stata stendu per un bellu pezzu è hà bisognu à pusà per aghjustà, o quandu si manghja, a funzione di back-up pò esse usata, è ancu i pazienti paralizati ponu pusà facilmente.

Terzu, a funzione toilette.

Appughjà u telecomando per apre u lettu elettricu, chì dura solu 5 seconde.Cù a funzione di alzà u spinu è curvatu i gammi, permette à u paci à pusà è falà, chì hè cunvenutu per a pulizia dopu.

Quartu, a funzione di lavà capelli è pedi.

Eliminate u colchju à u capu di u lettu di l'infermiera, mette in u lavamanu, è cooperate cù a funzione back to lavà i vostri capelli.Inoltre, u pede di u lettu pò esse eliminatu, è i pedi di u paci pò esse lavatu cù l'inclinazione di u lettu.

U lettu di infermiera elettrica hà ancu alcune altre funzioni pratiche, chì facilitanu assai a cura di ogni ghjornu di i pazienti paralizati.

111


Tempu di Postu: Mar-09-2022