Chì ghjè un lettu di l'UCI, quali sò e caratteristiche di un lettu d'infermiera ICU, è sò diffirenti da i letti di infermiera ordinariu?

U lettu ICU, cumunimenti cunnisciutu cum'è lettu di infermiera ICU, (ICU hè l'abbreviazione di Unità di Cura Intensiva) hè u lettu di infermiera utilizatu in l'unità di terapia intensiva.L'assistenza medica intensiva hè una forma di gestione di l'urganizazione medica chì integra a tecnulugia medica è infermiera muderna cù u sviluppu di a professione d'infermiera medica, a nascita di novi equipaghji medichi è a migliione di u sistema di gestione di l'ospitale.U lettu di l'ICU hè un equipamentu medicale necessariu in u centru di l'UCI.

10

Perchè a sala di l'UCI hè affruntata cù malati critichi speciali, parechji pazienti recentemente ammessi sò ancu in un statu criticu di vita cum'è u scossa, cusì u travagliu di infermiera in a sala hè complicatu è difficiule, è i requisiti per i letti standard di l'ICU sò ancu assai stretti. .I requisiti funziunali principali sò i seguenti:

1. A regulazione multi-pusizioni adopta un mutore silenziu medicale sicuru, affidabile è stabile, chì cuntrola cumplettamente l'elevazione generale di u lettu, l'aghjustamentu di l'elevazione è di calata di u tavulu posteriore è u bordu di a coscia;pò esse aghjustatu à a pusizioni di risuscitazione cardiopulmonar (CPR), a pusizioni di a sedia cardiaca, "FOWLER" "Posizione di postura, pusizione di ispezione MAX, pusizione di Tesco / Reverse Tesco position, è u sistema di cuntrollu cintrali pò vede u piattu di spalle, tavola di gamba, Tesco. / Reverse pusizioni Tesco, è anguli rollover à scuntrà bisogni clinichi.

2. Assistenza à u turnover Perchè ci sò assai pazienti cù disordini di a cuscenza prufonda in u centru di l'UCI, ùn ponu micca turnà per sè stessu.U persunale di l'infermiera hè obligatu à vultà spessu è scrub per prevene piaghe;di solitu ci vole à dui à trè persone per compie u turnamentu è u scrubbing di u paziente senza vultà l'assistenza.per aiutà à u cumpletu, è u persunale di infermiera hè faciule fà male à a cintura, chì porta assai prublemi è inconvenienti à u travagliu di u persunale di infermiera clinica.U lettu ICU in u sensu standard mudernu pò esse facilmente vultatu è cuntrullatu da u pede o a manu.Hè facilitu per aiutà u paci à vultà.

3. Facile à uperà u lettu ICU pò cuntrullà u muvimentu di u lettu in parechje direzzione.Ci sò funzioni di cuntrollu nantu à i guardrails in i dui lati di u lettu, u footboard, u controller di manu, è u cuntrollu di u pede in i dui lati, cusì chì u persunale di infermiera pò seguità a salvezza di l'infermiera.Hè u più convenientu per uperà è cuntrullà facilmente u lettu di l'uspidale.Inoltre, hà ancu funzioni cum'è un reset di una chjave è una pusizioni di una chjave, è l'alarma quandu abbandunà u lettu, chì hè utilizatu per surveglià u muvimentu di i pazienti durante u periodu di riabilitazione transitoria.

1

4. Funzione di pesatura precisa I malati critichi in u centru di l'UCI necessitanu una grande quantità di scambiu di fluidu ogni ghjornu, chì hè cruciale per l'ingesta è l'excrezione.L'operazione tradiziunale hè di registrà manualmente a quantità di fluidu in è fora, ma hè ancu faciule d'ignorà a secrezione di sudore o di u corpu.U rapidu brusgiatu è u cunsumu di grassu internu, quandu ci hè una funzione di pesatura precisa, u monitoraghju di u pesu cuntinuu di u paci, u duttore pò facirmenti paragunà a diferenza trà i dui dati per aghjustà u pianu di trattamentu in u tempu, chì pò migliurà a gestione di dati. u cambiamentu di qualità in u trattamentu di u paziente, Attualmente, a precisione di pesatura di i letti di l'UCI mainstream hà righjuntu 10-20g.

5. A filmazione di i raghji X di ritornu richiede chì a filmazione di i malati critichi pò esse cumpletata in a sala di ICU.U pannellu posteriore hè equipatu cù rails di scorri di scatula di film X-ray, è a macchina di raghji X pò esse aduprata per sparà vicinu à u corpu senza spustà u paziente.

6. Movimentu flexible è frenu U centru di a sala di l'UCI richiede chì u lettu di infermiera pò esse spustatu in modu flexible è fissu cù un frenu stabile, chì hè cunvenutu per u salvezza è u trasferimentu in l'uspitalu, etc., è più freni di cuntrollu cintrali è roti universali medichi sò usatu.


Tempu di post: Aug-16-2022