Chì funzioni anu bisognu à avè i letti di l'uspidale?

Chì funzioni anu bisognu à avè i letti di l'uspidale?

Pensu chì tutti anu una certa cunniscenza di i letti di l'ospitale, ma sapete veramente e funzioni specifiche di i letti di l'uspidale?Lasciami presentà à voi e funzioni di i letti di l'uspidale.
Un lettu di l'uspidale hè un tipu di lettu d'infermiera.In corta, un lettu di infermiera hè un lettu chì pò aiutà à u persunale di infermiera per piglià cura, è e so funzioni sò assai più di i nostri letti cumuni.

E so funzioni principali sò:

Funzione di salvezza:
U scopu principale hè di aiutà à elevà a spalle di u paci nantu à u lettu è allevà a pressione nantu à u spinu.Certi letti di l'uspidale ponu esse equipati di tavulini nantu à i rails laterali per facilità a vita di ogni ghjornu di i pazienti cum'è manghjà è leghje.

Funzione di gamba curva:
Aiutate i pazienti à alzà e so gammi è calà e so gammi, prumove a circulazione di sangue in i gammi, è evite a furmazione di coaguli di sangue in i gammi.In cunghjunzione cù a funzione di back-up, pò aiutà i pazienti à cambià a so pusizioni, à aghjustà a so postura sdraiata è à creà un ambiente cunfortu in lettu.

Funzione di rollover:
Aiutate i pazienti à turnà à manca è à diritta, prumove a circulazione di sangue, alleviate a pressione locale nantu à u corpu, è impediscenu a crescita di piaghe.

Funzione cuntinua:
Certi letti di l'uspidale anu un pirtusore d'aiutu à i taburete à i glutei di u paziente, è inseme cù e gambe curve in daretu, u paci pò pusà è stà per defecà.

guardrail pieghevole:
Guardrail plegable per fà un faciule in u lettu.

Stand à infusion :
Facilità a terapia di infusione di i pazienti.

Capu è pedi di u lettu:
Aumentà l'area protettiva per impedisce chì u paci ùn cascà è causanu ferite secundariu.
In corta, i letti di l'uspidale sò un tipu di letti di infermiera, chì sò pensati per allevà a carica è a pressione di u persunale di l'infermiera, creanu un ambiente di trattamentu còmode, è migliurà a fiducia di i pazienti in a vita.

04


Tempu di Postu: Aug-29-2022